Віртуальні виставки

четвер, 12 лютого 2015 р.

10 лютого - День безпечного Інтернету

 Інтернет – безмежжя інформації, що відкривається сучасній людині з самого раннього віку. Коли вперше дитина поринає в мережу? В десять років? В вісім? Дехто вчить дитину користуватись комп’ютером, а там і Інтернетом, вже з чотирирічного віку. Все це – на розсуд батьків, хоча психологи та лікарі радять максимально обмежувати доступ до Інтернету дитині, молодшій за 7 років.  Безперечно, сьогодні Інтернет потрібен. Комп’ютерна освіченість є запорукою благополуччя, розвитку, добробуту. Інтернет допомагає навчатись, здобувати нові навички. Тож не будемо перераховувати плюси мережі Інтернет, це і так зрозуміло будь-якій сучасній людині.   Прослідковується дуже багато негативних факторів з якими дитина може зіштовхнутися в мережі. Наприклад:    неперевірена, а тому небезпечна інформація стосовно різноманітних сторін життя,  агресія та озлобленість невідомих чужинців, які можуть завдати шкоди. Сайти, на яких можливе виготовлення та розповсюдження матеріалів, пов’язаних із насиллям, в тому числі сексуальним, психологічним, фізичним. Домагання, шантаж, залякування, переслідування. Все це входить до поняття жорстокого поводження та шкідливого впливу на дітей та підлітків в мережі.  В кінці кінців, навіть банальні комп’ютерні віруси, які можуть бути на невідомих сайтах, не дуже порадують батьків дитини, яка цікавиться Інтернетом.            Не варто робити чудовисько під ліжком з мережі Інтернет, але цілковите усвідомлення можливих небезпек є необхідним для батьків.
Наразі – до виховання прекрасного у дитині. Запропонуйте дитині книги,  вчіть її малювати.  Не сваріть дитину, якщо знайшли в її закладках «щось таке». Розпитайте дитину, де саме вона це знайшла, і чому зацікавилась.     Поясніть дитині, що мережа – це інформаційний простір, в якому можна знайти стільки всього цікавого про світ. Навчіть користуватись пошуковими сайтами, і в кінці кінців, поясніть, що цю інформацію вона може знайти і в інших джерелах. Справжня книга в руках значно вагоміша за блимаючий текст на екрані монітору. Інформація, яка необхідна дитині, є в журналах і газетах, в бібліотеках, самі батьки можуть відправитись із дитиною в мандрівку до найближчої книгарні чи бібліотеки. Подаруйте дитині кольорову енциклопедію «Про все на світі», нехай вона усвідомить, що саме її цікавить. Спілкування з дитиною «поза комп’ютером», виховання в ній відчуття прекрасного, вчасне та розумне статеве виховання, соціальна та політична грамотність дитини, підтримка її хобі, мандрівки та справжні книги, музика, спільні святкування родинних свят - всі ці нехитрі правила стають запорукою інформаційної безпеки в Інтернеті.
Протягом тижня в дитячій бібліотеці проведено акцію «Інтернет – територія безпеки»  під гаслом «Створимо позитивний Інтернет разом!», організовано і проведено відео-перегляди "Безпека в Інтернеті", оформлено інформаційний стенд "10 лютого - День Безпечного Інтернету", книжкова виставка "Компютерний світ".




1 коментар:

  1. ВСЕ ЧИТАЙТЕ ЦЕ ЗАВДАННЯ НА ЯК ВІДПОВІДАЮТЬ МОЮ КРЕДИТУ З ЛЕГІТОВОЇ І КОРІБНОЇ КОМПАНІЇ Мене звуть Керстін Ліс, я шукав кредит, щоб погасити свої борги, всі, кого я зустрів, шахраювали і брали гроші, поки нарешті не зустріли пана, Бенджаміна Брейль Лі Він міг дати мені позику в розмірі 450 000,00 R. Він також допоміг деяким моїм колегам. Я сьогодні говорю як найщасливіша людина у всьому світі, і я сказав собі, що будь-який позикодавець, який рятує мою родину від нашого бідного становища, я скажу ім'я всьому широкому світові, і я так радий сказати, що моя родина повертається назавжди, тому що мені була потрібна позика, щоб почати своє життя на всьому протязі, оскільки я єдина мама з 3 дітьми, і весь світ здавався, що він висить на мені, поки я не мав на увазі, що Бог послав позикодавця, який змінив моє життя і що в моїй родині, БОГ, що побоюється кредитора, містер, Бенджамін, він був Спаситель БОГ, посланий рятувати мою сім'ю, і спочатку я думав, що це стане неможливим, поки я не отримаю позику, і запросив його до своєї сім'ї -Усім учаснику, від якого він не відмовився, і я пораджу будь-кому, хто справді потребує позики, звернутися до пана Бенджаміна Брейля Лі електронною поштою за адресою (lfdsloans@outlook.com), оскільки він є найбільш розуміючим і добрим сердечним кредитором I коли-небудь зустрічалися з турботливим серцем. Він не знає, що я роблю це, поширюючи свою доброзичливість у відношенні до мене, але я вважаю, що я повинен поділитися цим питанням з усіма вами, щоб звільнити себе від шахраїв, будьте обачливими, як вдавачі та зв’яжіться з правою кредитною компанією. com або whatsapp + 1-989-394-3740. .

    ВідповістиВидалити