Віртуальні виставки

вівторок, 31 травня 2016 р.


Що обрати: куріння чи здоров’я?»

            Традиційно щороку 31 травня весь світ і Україна в тому числі, відзначає День боротьби з тютюнопалінням. Він був встановлений в 1988 році Всесвітньою організацією охорони здоров’я на 42 сесії Всесвітньої асамблеї охорони здоров’я. Перед світовою спільнотою було поставлено завдання – добитися, щоб в XXI столітті проблема куріння тютюну зникла.
         Куріння тютюну — найпоширеніша звичка, яка руйнує здоров'я людини. Немає сумніву у тому, що з вживанням тютюну пов'язана велика кількість всіляких хвороб, а при зловживанні курінням — можуть виникати надто небезпечні недуги. Пристрасть до тютюну вважається також як хвороба, що відноситься до розряду наркоманій. Численними науковими дослідженнями доведено підвищений рівень смертності серед курців.
         В районній дитячій бібліотеці відбулася зустріч головного спеціаліста Великомихайлівського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Буковської Світлани Дмитрівни з учнями 8-Б класу (кл. керівник Дубенко Л.А.) Діти дізналися про цікаві факти з історії тютюну та куріння, про шкідливість паління на організм людини та вражаючі факти згубного впливу такої залежності. 
      Куріння та його вплив на організм людини стають сьогодні соціальною і медичною проблемами. Доведено, що куріння тютюну є великою небезпекою для здоров'я і призводить до виникнення різних захворювань, які спричиняються до передчасної смерті людей. Виявляється, що смертність від раку легень серед курців у 20 разів вища, ніж серед тих, що не курять. Також курці в 13 разів частіше хворіють на стенокардію (захворювання серця) і в 10 разів частіше — на виразкову хворобу шлунка. Як правило, курець живе на 6-8 років менше, ніж його ровесник, який не курить. Страшна та сумна статистика про те, що у світі кожні 4- 5 хвилин помирає людина від хвороб, спричинених тютюновим отруєнням.
       Кожен сам вирішує, курити чи не курити, зміцнювати своє здоров’я фізичними вправами чи рости слабаком,залежним від сигарет. Проте правильний вибір може зробити тільки той, хто вже здатний відповідати за свою поведінку, за своє здоров’я та за своє майбутнє взагалі. А що таке здоров’я? Здоров’я —найбільше багатство.
      Бібліотекарі РДБ ознайомили присутніх з інформаційним стендом «Здоров’я -  найкращий скарб» та пам’яткою «Паління - проблема століття».






                                                                            

                                                                             

 

Немає коментарів:

Дописати коментар